The greatest thing you bever learn, is just to love, and be loved in return

igår før eg reiste såg eg å alexander Moulin Rouge(verdens finaste film) og spiste gyros:) ein kjereste ittemiddag siden eg ikkje ska se han på ei uka! du ser nå sitte eg i oslo hos mamma si veninna:) me e her idag siden me reise te Barcelona imårå:D:D HURRA! det blir kjekt! men komme te å savna alexander:)

idag ska eg treffa fine folk og bara slappa av, for i natt går flyet:) og sånn btw. eg har data med så dokke blir nok litt med på turen dokke o:) greit?

Ka ska du idag? og ska du noge kjekt i ferien?

10 thoughts on “The greatest thing you bever learn, is just to love, and be loved in return

  1. Åh så koselig da! Kjæreste tid er det beste som finnes 🙂
    Og kos deg utrolig mye i Barcelona. Regner med vi får se en hel haug med fine bilder? Og bra vi får bli med på turen, trenger min dose Astrid Katrine og kan ikke leve lenge uten!

    I dag skal jeg vaske siste rest med klær, og pakke aller siste rest av pikkpakket mitt. Så blir det vel rolig kveld med film senere tenker jeg.

    Og påskeferien skal brukes til herlige kjærstedager i Istanbul 🙂

  2. Jippi jeg faar bli med til Barcelona, sounds great 😀
    Kjaerestekos er herlig. Her pleier Steven en litt fullsjuk kjaereste…

  3. Sv: Hehe, joda, det ble litt kaker, litt klemmer og litt presanger. Det blir mer imorra, for da er det selskap 🙂

  4. Åhhh, får vi være med 🙂 Blir fint med flashbacks!!
    Idag har jeg vært på jobb, så har jeg vært i byen og kjøpt forskjellige ting.
    GOD TUR og GOD PÅSKE!!

F

