Hola!

saa naa sitte eg her i spania:) godt og varmt, og me har nettop spist frokost! reisen gikk fint men va litt travel! fuste kom flybussen 20 min forseint og me trudde ikkje me sko rekka flyet! saa klikka insjekkings automaten, saa sto me i ko i ein og ein halv time… men me rakk det heldigvis:) igaar orienterte me oss og gikk ein del i la Rambla. og drakk organisk juice btw:P idag ska me se sagrada familia (som eg egentlig sko finna et bilde paa google fra, men det ville kje funka:S)

 PS: eg faar ikkje nett paa min egen PC saa bilder faar dokke naar eg komme him:) Ha ein fine dag!

13 thoughts on “Hola!

  1. Ååå, kos deg masse! Jeg kom hjem fra London i går, men hadde lett dratt avgårde igjen hvis jeg hadde sjansen! Sol høres ikke dumt ut akkurat nå! Nyt, nyt!

F

