Otro buen dia en Barcelona!

hei alle sammen! har dokke det fint? e bara ein svipptur innom for aa sei at eg har det fint og helst ville vert her i nogen uker te:P dagen idag har me brukt te aa kjopa inn det sista siden det e helligdag imaaraa:) naa e det siesta saa e paa hotellet aa slappe av, seinare ikveld ska me ut aa eta og kjikka litt!

har dokke et fint? fortell koss dokkas paaske e!:)
imaaraa som e site dag ska me te ei borg paa Montjuic og bara valsa litt:) komme sterkare tebkae paa lordag naar me har landa i Oslo:)

¡Hasta luego!

PS: rekne med at Bloglovin e full naar eg komme tebake;D
PSS: eg e med på Reiseblogg2010 🙂

5 thoughts on “Otro buen dia en Barcelona!

  1. Kos dere masse videre! Gleder meg til å høre med og se masse flotte bilder når du kommer tilbake!

    Påsken min har vært kjip så langt.. Bare jobb! Men nå har jeg FRI – juhuu! Så deilige fridager skal nytes 😀

  2. Høres flott ut, skjønner godt du koser deg ja! Gleder meg til å se bilder.
    Her går det bra vettu, familien på besøk, herlig, og nå har min familie møtt Steven’s og det gikk kjempefint ^^

  3. her e alt bra vettu:) Og påska e herlig<3 fri fri:D:D
    haha, om man overser bloglovin i nokken daga e d som oftes STAPPFULLT:) men d e jo bare kos da:)

  4. herlig at du koser deg og tusen takk for kortet 🙂
    det var kjempekoselig.
    du er no skjønn og, og ja jeg klarte faktisk å skjønne det som stod på spansk, etter jeg tenkte litt på d..
    D var: Hei Ida! hva skjer? Hvordan går d i England? -eller noe sånt sant?

    selv om jeg er glad du koser deg gleder jeg meg til du kommer hjem og viser oss alt du har sett og opplevd

F

