Barcelona: Dag 1

som de fleste av dokke har fått med dokke har eg og min mamme vert i Barcelona ei uka, og det va fantastisk. ikkje siste gongen eg e der for å sei det sånn:) har begynnt å leka litt med tanken på å ver i praksis der nere i 3 året o, men det får tiå visa:) tusen takk for fine kommentara fra dokke her hima, og eg har nesten 300 innleg i bloglovin som eg ska kosa meg med ittepå:) det vil foresten komma to innleg te seinare som omhandle barcelona. et om ka eg tok med meg him i kofferten, og et om ka eg vil anbefala:)

Dag 1:

vel framme va klokkå 12 og me fant ut at me sko ut å se litt! ute i gatene gikk alle rundt med palmebladre og nogen spesielle dekorasjonar, så kom me jo på at det va palmesøndag! som mange sikkert vett e påsken ei viktige høytid for katolikkane. me satte oss ner på ein gateresturant og mens me satt der kom det jammen meg ein liten parade forbi:) resten av dagen gikk me rundt og blei kjent og bara slappte av:)

11 thoughts on “Barcelona: Dag 1

  1. Tror virkelig jeg er nødt til å ta meg en tur til Barcelona i fremtiden! Alltid hatt lyst til å reise, men får ikke mindre lyst når jeg ser hvor fantastisk det er der 🙂

  2. Jeg elsker Barcelona, men jeg vet ikke helt hvorfor.
    Jeg syns ikke det er en spesielt fin by, men den har mange fine ting. Det er mye trafikk der, og mye kriminalitet (noe som jeg vet, siden vi ble ranet da vi var der, haha). Stranda er ikke mer enn grei nok, men jeg tror jeg har funnet ut hvorfor jeg elsker stedet. Det er noe med atmosfæren der. Det var veldig rart, for jeg følte meg hjemme der med en gang. Ikke som hjemme, men liksom; Her kunne jeg bodd. De to første bildene dine beskriver veldig bra hva jeg mener. Det er ikke veldig fint, men det er noe med atmosfæren der 🙂
    Du trenger ikke skrive at du har hatt det bra, jeg trenger heller ikke spørre, for jeg vet du har hatt det helt fantastisk 🙂
    Men det er jo godt å ha deg hjemme igjen også 😀

  3. åh så herlige bilder, du fanger ting så bra gjennom linsa, spesielt farger.
    høres jo ut som en strålende bra start på turen da, med litt innblikk i lokale tradisjoner.

    og du ser jo smashing ut i spania og:)

  4. SV: Tusen takk søte du 🙂 Ble kjempe fornøyd med designet selv 🙂
    Håper du har hatt en flott påskeaften ❤

  5. Flotte bilder 🙂 Jeg har så lyst å reise til barcelona.. ❤

    SV: Ja Upperdog var veldig bra 🙂 Liker den selv jeg ❤

  6. Sv: Jeg var redd for at du ville svare noe sånt, fordi du misforstod litt. Jeg syns Barcelona har veldig, veldig mange fine steder, men byen sett under ett er ikke en kjempefin by sånn som Paris f.eks. Men det er noe med bare å være der.
    Jeg vet jeg er litt rar men.. 🙂
    Alltid koselig å få folk tilbake til bloggingen, haha. Og fortsatt god paske til deg og.

  7. Flotte bilder, så virkelig hærlig ut. Kunne kjempegjerne tenkt meg dit jeg og, om så bare for å fotografere!

    God påske til deg og!! 😀

F

