Barcelona: Dag 3

fust av alt, eg må bara sei at eg e komt him altså:) men uten nett på Pcn i barcelona fekk eg kje gjort det då, så tar dag for dag nå:) alti i ett innlegg vil bli mye og dokke ville kje gidda å lest det då xDhaha:) men tusen takk for fine kommentarar te nå, og ja, reis te Barcelona! det va fantastisk!:)

Dag 3 i Barcelona gikk me sykt mye! Dagen begynnte i Park Guell som Gaudi har designa:) for dei som ikkje vett det e det han samme som e arkitekten bak Sagrada Familia! det va utroligt flott der og du sitte ijen med ein wow-følelse. Ittepå gikk med i Barcelona Zoo som faktisk va ein positiv øveraskelse! det va ein fine dyrehage og det såg ut som dyrå hadde det ganske så fint!

11 thoughts on “Barcelona: Dag 3

  1. sv: hehe off, folk kommer med så dårlige spøker på 1. april.. 😛

    åå heldigen som har vært borte i sydenvarmen 🙂 herlige bilder. elsker surikattene, haha, de er så kule 🙂

  2. fasinerende at d kan være så mye vakkert i en og samme by.
    jeg elsker bildene dine, føler du har fanga mye av sjelen i byen gjennom de jeg

F

