Barcelona: shopping

såklart kjøpte eg noge når eg va i Barcelona:) eg kjøpte faktisk veldig lite kler! 2 kjolar. men kjøpte mange fine og søte ting:) her har dokke et utvalg:)

  1. fine metallbokstar som skrive: HOME
  2. fin kjole fra Bershka med fint mønster:)
  3. søte forelska elefantar i «mosaikk» noge som me såg øve alt i barcelona.

  1. søt telysholdar med muffinslokk:)
  2. iskremselgar som e opptrekkbar:D
  3. huske ikkje ka det hette, men sånn at eg kan stempla mine egne brev (som e skreven med skrivemaskin^^)

  1. bok om 100 fine tapasrettar! nå ska te bli jentekveldar med tapas ja:)
  2. søt bok med forskjellige skyggar! e det øsnkelig at eg begynne med ei faste spalte ting med dei?
  3. bok med fine postkort i:)

  1. nydelig veske eg kjøpte på ein liten butikk:)
  2. fin flaske te å ha saft eller vann på når venner komme på beøsk.
  3. ny lommabok:)

den søte boksen med «piller» fra happy pills^^ Pink clouds for grey days:)

sist med ikkje minst det fina gjøkuret som eg klarte å pruta ner te 210 kr:D
HURRA! va det ikkje fint?

18 thoughts on “Barcelona: shopping

  1. Så utrolig mye fint du har kjøpt deg! 😀 Gjøkur til litt over 200kr er ikke så verst nei 😉 Min favoritt er elefantene av kjeramikk som du kjøpe, de var bare supersøte! =)

  2. det gjøkuret var fantastisk nydelig!

    men du har kjøpt mye fint synes jeg, ser man må beregne god plass i kofferten om man reiser til barcelona 😉 hehe

  3. Ååååååh, elefantene var så fine. Jeg vil ha!! Elsk.
    Det som du kan stemple brevene dine med heter segl, som i at du forsegler brevet (sånn at mottakeren vet at det ikke er lest). 😉

  4. Fine ting! Jeg hadde aldri klart å ha kommet hjem med bare to klesplagg, men jeg synes du har vært flink. Likte veldig godt lommeboken, gjøkeuret og det stempelgreier. Jeg har ønsket meg sånn skrivemaskin i årevis, men det har aldri blitt.. Heldig du!

    Og skyggeting spalte hadde vært kult!

  5. Søte elefantasser! Gjøkuret var jo et virkelig kupp 🙂 Ellers så syns jeg du hadde kjøpt super møe fint! Ps: Kult med skyggebilder og evt tapas oppskrifter?

  6. Så mange søte ting! Likte alt sammen egentlig 😀 Var utrolig mange mange slike søte butikker i Barcelona, kjøpte meg en del når jeg var der jeg også!
    Ha en fin helg, kos deg masse 🙂

  7. Så utrolig mange fine ting du hadde fått med deg hjem! Ble missunnelig på omtrent alt her! 😉
    Jeg har selv slutta med å kjøpe med meg så mange klær hjem, blir mest opplevelser og ting…

  8. SV: Gode tips 🙂 Skal prøve å ha det i bakhode neste gang søte du ❤
    Jeg vurderer sterkt flyskrekkurs. Må sjekke litt rundt 🙂 Det er så vondt å være så redd.

  9. Så masse nydelig du fant 🙂 Synes det er morsomt at du har kjøpt så mye forskjellig. Jeg er flinkest til å kjøpe meg klær, sko og vesker og sånt når jeg reiser jeg. Tror jeg skal bli flinkere til å se etter litt andre ting også. 🙂

  10. Hei!

    Jeg og kjæresten drar til Barcelona i natt, og har akkurat skrevet ned flere av de stedene du har vært på! 🙂 Så for oss var disse 6 dagene veldig nyttige for oss! =) Ser at ikke du har lagt ut noe reiseguide enda, men om det er noe spesielt du synes vi bør oppleve eller noe vi bør huske på/tenke på, så si gjerne ifra!! 🙂

    Fikk forresten tips om bloggen din fra loosethreads 🙂

F

