om ei uka og nogen timar sitte me på natttoget te Oslo for å komma oss te Roma!! glede meg som ein liten unge! me komme te å ha ein del timar i oslo siden flyet ikkje går før 16.50, så om nogen der ute vil treffa oss å ta ein kaffi hadde det bara vert koslig🙂

I Roma ska me ver i 7 dagar og me ska iallefall se alle de mest kjente tingå. e det nogen som har vert i Roma og har tips te søte plassar, spiseplassar eller andre ting?

uansett så e det litt eg ska gjør før me reise og her har dokke ei fine lista:

  • Ringa NSB for å hørra om noge ang. togturen.
  • Skriva ut bilettane
  • Bestilla helsetrygdekort. (Klare alltid å musta dei på ein eller aen måte).
  • Huska passet.
  • Pakka
  • Lada kamera, og huska å putta i minnekortet.
  • hiva øve Greys Anatomy på mini pc’n sånn at eg har noge å gjør på flyet.
  • sykdomslærebokå (ska begynna å lesa allerede nå…)
  • Bestilla billett te dei store tingå så me sleppa onna den største køen.

Kreta, 2008

nogen andre som ska på ferie i år?:)

17 thoughts on “

  1. Ååååh, heldigriser 🙂 Jeg er supermissunnelig, siden det ikke blir noe ferie her i år. Dere får sikkert en fantastisk tur, siden jeg har hørt så mye fint om Roma 🙂

  2. Åh hadde jeg bodd i oslo eller rundt der så hadde jeg møtt dere en snartur, men 6o mil unna blir litt langt for en kaffe 😛 Men gud så HELDIGE dere er som skal på tur, også til ROMA! jeg er så misunnelig. Jeg var misunnelig nok da du var i Barcelona, men nå Roma også, ddååååån! Her gror jeg fast i Kristiansund, hehe 😛 Det kommer til å bli KJEMPEBRA! gleder meg i allefall til å se bildene!

  3. Så herlig med ferie. Det hadde egentlig vært litt morro å møtt deg i Oslo for kaffe, men jeg stikker på ferie selv, så jeg rekker ikke i denne omgang 🙂
    Men er det på søndag? Da rekker du å stikke innom Birkelunden. Bare det å gå oppover eller endover markveien er ganske gøy. Masse kaffer og småbutikker å stikke innom. De aller fleste har åpent på søndager.

  4. Da får du ha Birkelunden til gode. Markveien er uansett en morsom vei å gå synes jeg da. Det er en gangske gammel gate. Så du får liksom gamle Oslo inn på deg. Og butikkene er fortsatt åpne så.

    Her jeg bor selger de hvertfall ferske rødbeter på ultra og meny.

  5. Åh Roma da! Roma virker som en fantastisk by – heldige du som skal dit! Gleder meg masse til bilder 🙂

    Har jo vært 7 uker i Tyrkia nå siden april så skal være hjemme i Norge og fryse til september og da blir det nye 3 uker i Tyrkia. Yey 🙂

  6. Awe så heldig du er, har alltid hatt lyst til å dra dit!
    Blir nok ikke mer ferie her i år, veldig synd, hadde utrolig lyst til å dra bort somewhere warm with stevie. Ah well, blir kanskje neste år 🙂

  7. åååh som jeg gleder meg til reiseinnleggene fra roma, de fra barcelona var jo fantastiske:D moro moro.

    ingen ferie, ikke en gang rundt i norge. hadde ei overnatting på namsos, og var jo i selbu i helga, men utenom det er d bare jobbing gitt..
    ikke det at jeg hadde hatt noen å reise på ferie med om jeg ikke hadde jobbe så masse heller da hehe

F

