Roma: Dag 1

detta sko egentlig ikkje begynna før eg kom him, men siden me valgte å ha ein veldig rolig kveld på hotellet idag komme derfor fuste dag fra Roma-turen (som ennå pågår) på bloggen nå:)

Fuste dag i Roma starta med ein fine frokost på hotellet.

Videre valgte me å ta turbuss rundt i byen for å få litt øveblikk.


Så hoppte me av med Piazza Navona og begynnte å se oss litt rundt!

Me satte oss ner og tok ein is…

..og såg på når duene sloss.

Me traff nogen Gladiatorrar..

..og de forlangte et kyss.

Itte på stakk me ein tur te Fontana di trevi..

…som va fantastisk!

Seinare på kvelden va det ut for å eta, og her o e det gateselgerar!

PS: bloglovinen min begynne å bli full!! så har nok å gjør når eg komme him:P

20 thoughts on “Roma: Dag 1

  1. heeeerlig, ser jo ut som en perfekt by å dra med kjæresten, kjempefint nussebilde også.

    og du er en gladiatorprinsesse.
    du sku kasta penger i fontene for meg, d er kjærlighetsfontenen eller no er d ikke?

  2. Åhh, dere er bare verdens søteste par! ❤ Lyser kjærlighet lang vei 😉

    Ser ut som en herlig tur! Og jeg ble ekstremt fristet av bilde nummer 1 -savner god mat jeg!

  3. Åå, så koselig du har det! Roma er en by jeg virkelig skal dra til iløpet av livet mitt.
    Liker bloggen din!

  4. ÅÅh fiiine bildene og fine turen! Gleder meg til flere roma-updates! og den isen der med jordbær under, OMG! !!! Heaven! jeg vil haaaa! ehehe 🙂

  5. ååååååh, så herlige bilder. Høres virkelig ut som en nydelig fin første dag. 🙂 Jeg får ennå mer lyst til å besøke Roma nå 🙂

F

