13 thoughts on “longt vest te tirnanoir

  1. Åh, jeg vil også oppleve meg sjøliv 😀

    SV: ja, jeg tror du kanskje har noe rett i det at det blir oppfattet som fjortiss.. og det er jo litt synd, siden det er så mye forskjellig 🙂

  2. Men du må vel forsåvidt lenger vest for å finne Tir’na noir, i og med at det er et irsk fantasiland/paradis;)

  3. Jeg elsker havet. Jeg elsker vind i kinnene. Jeg elsker lukten av saltvann. Jeg elsker vanndråper på ansiktet. Jeg elsker bloggen din og jeg er forelsket i bildene dine 🙂

F

