London: Dag 1

Som dokke sikkrt forstå kom m oss te London og me storkoste oss. iom. at me ikkje gjorde så mye fuste kvelden me kom går eg rett på den fuste heile dagen!:)

 

Dag begynte med at me spiste ein goe frokost og tok oss ein tur te Oxford street for å Shoppa litt. SÅ va det lunsj:)

 

 

itte det va det ein koslige tur te Carnaby Street fos koslige julastemning

 

 

Så itte langt om lenge og lengre enn langt satte me oss ner på den finaste kafeen:)

 

 

Me tok oss ein litn pause på hotellet og tok turen for å se Oliver Twist som va heilt fantastisk bra:)

9 thoughts on “London: Dag 1

  1. Jeg elsker Storbritannia. 🙂 Liker London veldig godt, men etter at mannen kom inn i bildet og introduserte meg for Cardiff, har jeg fått veldig sansen for den byen også – ikke så fullstappet med folk og turister som London er, men med den samme britiske sjarmen. Og masse gode butikker 🙂 Hehe.

  2. Det er lov å slappe av og bare nyte når man er på ferie! Og jeg får så lyst på reise når jeg ser alle de fine stedene bloggiser dra til for tida! Og ikke minst muffins, de var jo råfine=)

  3. Åh, jeg blir så misunnelig av å lese om de som kommer seg bort og får reist litt! Det er så lenge siden jeg har vært ute på tur nå, men har sykt sykt lyst! drømmer meg bort og håper på sommerferie i allefall i år 🙂

F

