London: Dag 2

Dagen begynnte med ein god engelsk frokost på ein pub. Egentlig hadde me tenkt oss te London Eye, men side at det va øveskya ville det vert bortkasta penger.

 

 

Me tok ein tur nord te Camden og te «pønkar-bydelen». Her såg me i mange spesielle butikkar og koste oss.

 

 

Me tulla masse og hadde det kjekt!

 

 

Og Elisabeth kjøpte seg blode parykk i Camden. Når me va på ein liten kiosk i nabolaga fekk me alltid snop av han mannen så jobba der:P

 

 

På kvelden va me på julamarked i winter wonderland!:) her vil det komma et eget innlegg for eg har så masse kjekke bilder derfra:)

16 thoughts on “London: Dag 2

  1. Veldig morsomt å se bildene dine fra London! Var det surt og kaldt der når dere var der? Husker jeg var der en gang før jul, og da frøøøøs jeg hele reisen.. Men London er alltid stas likevel 😉

  2. London er så herlig! Ser ut som dere har fått mye ut av turen, og koset dere ordentlig! 🙂
    Sv: Vi passer godt sammen til vanlig, så det blir spennende å se hvordan det er å bo sammen! Og ja, jeg fikk vinglass til jul! Med knusegaranti! 😀

  3. Hehe, jeg digga de speilene på togstasjonene også. Tok masse bilder der!
    London Eye synes jeg var bortastede penger uansett, London ovenfra er en grå og kjedelig by. Turen var også langtrekkelig gjespende…. Men kanskje det er fint på kveldstid med lys??? hmmmmm….

  4. Så utrolig koselig! 😀 Kjempefint innlegg, og masse fine og koselige bilder! Nå har jeg enda mer lyst å reise til London! 😛

    // Tusen takk! 😀 Selvfølgelig kan du gjøre det på samme måte! ^^ Hadde vært kjekt å se en oppsummering fra deg også! 😀

  5. Savner «English breakfast» altså 🙂
    Håper du har/hadde det kjekt. Har forresten gått bortover den gata på øverste bilde.

F

