Mitt Göteborg

I og med at eg ikkje va så lenge i Göteborg og at eg va på besøk blei det ikkje så mange turistting, så eg tar alt i sammen i ein kategori.

Fint i Göteborg

Ta trikken

Ein ting eg syns e veldig koslig i Göteborg e Trikken.

Universeum

Når du går inn i Universeum går du inn i ein aen verden. Du kan se dyr og natur fra flere plasser i verden og når du komme te regnskogen flyge det fuglar øve deg og apekattar hoppe i trernå. Avåte regne det o. Etterpå kan du gå inn i ein avdeling der du kan utfordra hjernen med diverse aktiviteter!

L’e petite cafe

Ligge i Haga, har koslig atmosfære, fin interiør og GOD mat!

Villekulla

Like du Pippi like du Villekulla. Kjempekoselig Cafe i Vasa. Her kan du få lunsj, men du kan o få kakebuffet!

Haga

I Haga e det koslige gater,fine butikkar og søte kafear.

Egg & Milk

Vaskeekte American Diner som kun har åpent te lunsj og brunsj!

Slottsskogen

Koslig park å gå tur i! Her kan du møta masse forskjellige dyr.

12 thoughts on “Mitt Göteborg

  1. Herregud så mye fint! Jeg får lyst til å reise jeg og om våren. Ble litt sånn vår- nyforelska følelse=) De har en gammel trikk her i trondheim og, kun en og den har jeg prøvd en gang

  2. Jeg har faktisk aldri vært i Göteborg (tror jeg), selv om jeg har vært i Sverige utallige ganger pga familie som bor like ved grensa.

    Så utrolig fint og koselig ut der, og så mye god mat dere har spist. Ble jo nesten sulten her jeg sitter, selv om jeg fortsatt er mett etter kveldsmaten 😛

  3. Koooselig plass! Hver gang jeg ser slike innlegg så blir jeg påminnet på hvor lite jeg får reist og opplevd ting :S Hehe, det MÅ jeg gjøre noe med altså!

    // De har båndene på Clas Ohlson! :)))

  4. Jeg har vært i Gøteborg et par ganger, men da har jeg vært på konferanser og ikke hatt tid til å se så mye av byen. Men det så jo kjempetrivelig ut, så neste gang jeg ev reiser til Gøteborg igjen så får jeg sette av litt ekstra tid til å se byen også 🙂

  5. Åh ser jo helt herlig ut! Utrolig søte, sjarmerende kafeer du har besøkt! Göteborg skal føres opp på min MÅ besøke liste 🙂

F

