10 thoughts on “Kreta, Rethymnon

  1. Heldiggris.. Der har jeg vært to ganger. Nydelig sted.. Bare å glede seg 😀

    SV: Dere skal få høre noe rundt det, men talene blir neppe presentert på bloggen 🙂

  2. Har vært i platanias som ligger i nærheten, og på omvisningstur gjennom rethymnon, der er kjempefint! 🙂 Gled deg 😀

  3. Heeeeldige, her drømmer jeg fortsatt om ferie, men tviler på at det blir noe… 😦 Men krysser fingra! Jeg har aldri vært på Kreta, men jeg har hørt mye fint om det 🙂

    Sv/ Jaaaa ❤

  4. Var der i August i fjor og sier bare GLED deg=)
    Du er nødt å gå en kveld å spise på en restaurant som heter Avli, de har vunnet masse priser ute i verden for sin lokale mat.. Vi var der, det var helt FANTASTISK:)
    I tillegg anbefaler jeg deg å ta en tur opp i fjellene om dere leier bil, feks til å se noen fosser og en antikk by som heter Agrioupolis/Lappa.. (ca halvtime fra Rethymnon:)) Der lager de verdens beste håndkrem av Advokado:) Det er og en opplevelse i seg selv å spise i landsbyene fremfor i tursitbyene:)
    Gled deg! JEG vil i allefall reise tilbake:)

F

