Ting å gjøra før Kamerun

Nå begynne det skummelt å nerma seg te me reise te Kamerun. Forløpig reisedato e 12 september. Det har vert litt problemer, men eg trur ikkje eg går mer innpå det.

  • Søke om Visum. Detta sko vert gjort for lenge siden, men forsi at de har hatt ferie og eg reise te kreta om ei uka måtte eg utsetta det.
  • Sende D-skjema til lånekassen.
  • Få permisjon fra jobb.
  • Legetime og tannlegetime.
  • Ordne de siste vaksinene + malariaprofylakse
  • Scanne inn pass til de med ansvaret der nere.
  • Pakke
  • Lære litt mer fransk

Bildet e fra tellofossen som e kjent i Kamerun.

8 thoughts on “Ting å gjøra før Kamerun

  1. Hei, har oversett spm fra deg på bloggen min:) Det var helt ok å kjøre bil på kreta, med unntak av den ravinen vi kjørte gjennom når vi skulle fra nord til sørsiden av øya:) DER var det skummelt:) Anbefales=)

  2. Åh, det er ikke lenge til! Er fint med lister, få en skikkelig oversikt over hva som faktisk skal gjøres 🙂 Tenker meg at listen er godt i boks før du reiser! 🙂

F

