Det gode liv på Kreta

Då e me kommen Him fra Kreta og me har hatt det fantastisk! Me hadde litt Hotelltrøbbeli starten då hotellet hadde leigt ut rommet våras te nogen andre… Men me kom på et bedre hotell så då e me mer enn fornøyde! Pga. såmangebilder dele eg det litt opp i flere innlegg!

Me hadde nydelig vær og nesten litt for høge temperaturar.

Eg reiste med Mamma og Svigermor og me hadde det kjempekjekt i sammen.

Me hadde fin utsikt fra hotellrommet:)


Me bada masse!

Me va på mange fine utflukter.

Me hadde det rettogslett ganske fint:)

12 thoughts on “Det gode liv på Kreta

  1. Herlige Kreta 🙂 Var der i 2006 og kunne absolutt tenkt meg å reise tilbake! Gleder meg til å se flere bilder fra turen!

  2. SV: Takk for mange serietips.. Nurse Jackie er det flere som har nevnt for meg.. Må gi den en sjanse..
    Pretty little liars er helt klart en serie du kan ta med deg til Kamerun ja 😉

F

