Det sista å gjør før Kamerun

Ja då folkens e det under ei uka te eg reise, og om ei uka sitte eg på toget fra Yaounde te Ngaundere!! SYKT! Eg må sei eg grue meg heilt sinnsykt, men det e nå o litt gleding inni det heila:)

  • Søke om Visum.
  • Sende D-skjema til lånekassen.
  • Få permisjon fra jobb.
  • Legetime og tannlegetime.
  • Alle vaksiner tatt
  • Ta Malariatablett på søndag før eg reise
  • Scanne inn pass til de med ansvaret der nere.
  • Pakke (Holde på med pakkelista)
  • Semesterregistrering og betaling
  • Endra abonnement
  • Ringe bokklubben og avbestille fram til Januar.
  • Kopiere pass, visum og vaksinekort og få det stempla.
  • Kjøpa inn det sista eg trenge å ha med meg

Imårå begynne me i praksis. Me ska ha 3 uker hjemme først, eg ska i Kirurgisk praksis. Siden me ska det har eg ennå litt igjen å gjør:

  • Forberedelsesnotat
  • 1 pleieplan (Blir ferdig idag)
  • Temafokusoppgave om å reise ut.
  • Sluttvurderingsnotat. (ska vera levert imårå)
  • jobbe 120 timer før eg reise. (Har kun imårå – fredag igjen)

tenkte doke ska få se litt ka eg ska pakka imårå!:) eg som sko ha Et innlegg kvar uka om ka eg har opplevd i praksis ja, blei kje heilt tiå te det:P får se om dokke får et for heile praksisperioden på fredag;)

8 thoughts on “Det sista å gjør før Kamerun

  1. Du må ikke grue dæ snuppa! Det her blir en opplevelse for livet, og tiden kommer til å fly! Nyt hvert eneste sekund, ta en million bilder og får du tid til å blogge DO IT 🙂

  2. så spennende, tenk at det er så nærme allerede :O
    og tenk så spennende du får det de 3 mnd du er der nede.
    håper du vil få anledning til å oppdatere oss litt av og til da hehe.

  3. Gleder meg veldig til å følge deg 🙂 Leste om sykdommer i bevegelsesapparatet i dag + sykepleie til pasienter med den slags plager, noe som var ekstra gøy etter å ha lest innlegget ditt i går 🙂

  4. Du og de andre 5 er hjertelig velkommen til Ngaoundéré. Huset står klart, kokken håper på jobb og alle jeg snakker med på sykehuset ser fram til at dere kommer.

    Erik

F

