This time for Africa

Nå e det ikkje mange timane før eg og Alexander sette kursen mot bergen for å møta resten av gjengen!:) eg kjenne eg e så nervøs at eg e kvalm, men alikavel glede eg meg kjempemasse. Her e reiserutå.

Haugesund – Bergen natt til mandag
Bergen 06.25 – Amsterdam 08.10
Amsterdam 09.30 – Paris 10.45
Paris 13.50 – Yaounde 19.15
Yaunde – Ngaundere Blir på Tirsdag.

Togturen ra yaunde til Ngaundere tar sånn 16-35 timer. God slingretid;) Neste gong fokke hørre fra meg e eg i afrika!!

11 thoughts on “This time for Africa

  1. Haha får noen timer å slå ihjel der ja, for noen ca tall ass.. Ha en fantastisk tur da, så blir det spennende å se hvilke eventyr som dukker opp her etter hvert. Søt header forresten

  2. Det var litt av ett slingringsmonn på siste del av ruta 😀 Kos deg enormt masse, ta en haug med bilder 🙂
    Anbefaler deg å skrive reisedagbok, fint å se tilbake på!

    Stooor klem!

F

