Torden og Migrene

I natt våkna eg av at eg sto i sengå. Det e ikkje tull ein gong!

det tordna så kraftig at eg faktisk våkna på den måten. Og det va nerme. Me såg lysglimt og sekundet ittepå buldra det. Heldigvis flytta det seg lenge og lengre bort og itte å kunna tella te 1006 itte lynet før det buldra blei me litt roligare. Men detta resulterte i at eg våkna med migrene når eg våkna og måtte ha min første sykedag.

Det Førsta Kokkå gjorde når eg kom ut va å ta seg på magen å spør om det gjaldt det. Heldigvis e det ikkje det da, og eg har vert her i øve ei uka nå uten å bli dårlige i magen. Men som Sandra (ei norsk som har bodd her i 4 år) sa; Bare vent. Det komme nok.

Nogen av jentene, sammen med ein tyske medisinstudent:)

9 thoughts on “Torden og Migrene

  1. Men ja, det jeg skrev var typ: uæ, skummelt da:) Hååpe du slipp unna magetrøbbel:p haha!

    (også er det bare å slette den feilpubliserte. Er en jobbside som ingen har tilgang til uten jobb passord serru):p

F

