Halveis

Idag e dagen der me e halveis i oppholdet. gasnke utroligt at det har gått så fort! og fortare komme det te å gå! denna ukå har Eg vore tebake på operasjon igjen og sitt nogen intersante operasjonen! Eg har o fått assistert under et Keisersnitt! Kjempekjekt:D

Dagane går mye i det samma. Det blir mørkt før 7 og me e ganske låste då med mindre me ska ut å spisa som me gjorde idag. men når mørke komme, komme o grashopperane… Her me bor e de ikkje så plagsomme, men andre plasser e det ekstremt. MEN idag når me kom him fra middag og eg såg meg sjøl i speilet sto det ein gigantisk svart grashoppar på bryskassen min…. DÅ blei det spetakkel:P

De neste ukene ska bli brukt på fødeavdeling, palliativ pleie og akuttmotaket. Utenom jobb så ska me på Safari og Eg får besøk i midten av November. Etter detta ska me på ferie rundt i Kamerun og vips e det 11 desember og eg e tebake i Norge igjen. Utroligt, men sant!

Eselet som ofta e nerfor huset vårt:)

5 thoughts on “Halveis

  1. Høres ut som du har det fint der nede, bortsett fra gresshoppa 😉 Må være brutalt å se keisersnitt i virkeligheten? :O

  2. Åh heldige du som skal på føden. Det må du skrive litt om 🙂 Også Safari – DET er noe jeg misunner deg! Må være en opplevelse uten like!

F

