Bon voyage

Idag e dagen når me Reise fra Ngaoundere.
Litt vemodig, Litt kjekt.
Komme te å savna alle dei kjekke Norske me har blitt kjent med her,
Men mest Kameruneserane.
dei Norske e det lettare å se igjen, men Når me seie hade til Kameruneserane vett me kje kati me ser de igjen.
Elle om me komme te å treffa de igjen i det heila tatt.

Delphine komme te å bli et stort savn:)

Men nå bere det avgårde til togstasjonen, yaounde og så Kribi der me ska ver i ca to uker. Der e det ikkje internett på hotellet har me fått fortalt, så eg har forhåndsskreve nogen innlegg som blir posta av seg sjøl mens eg e vekke. Har mye eg vil fortella om som det rett og slett ikkje e blitt kjangs te. Får me internett så hørre dokke fra meg, hvis ikke snakkes me seinast 11 desember:)

4 thoughts on “Bon voyage

  1. Kan godt forstå at det er litt vemodig når et langt opphold som det du har hatt der nede er over.. Det fine er alle minnene man tar med seg:)

  2. Tiden du har vært der nede har gått så fort! Syns akkurat du reiste, og nå er du ferdig! Kos deg masse på ferien din, gleder meg til du er tilbake igjen 🙂

F

