Ting eg komme te å savne med Kamerun.

Eg har hatt 3 kempefine mnd som eg ikkje ville bytta med nogen andre ting, Og eg ser allerede ting som komme te å bli savna.

  • Vennligheten – at alle seie Hei og God morgen. At ein smile te fremmande og spør kossen det går.
  • Gjestfriheten – at ein blir tatt imot med åpne armer på tross av språk vanskeligheter.
  • Varmen – Det komme te å bli veldig rart å reisa fra sol og 30 grader til vinter og 0 grader.
  • Delphine – detta e ei dama som komme te å bli et stort savn. Rett og slett Fantastisk:)
  • jungellyder – dei koslige lydane når eg legge meg om kvelden.
  • Allisar og madam Eli – koslig å komma på matforetningen når folk kjenne deg:)
  • livsstilen – ingenting haste, bare slapp av, ta det med ro, stress ned. Det e det det går i her.

5 thoughts on “Ting eg komme te å savne med Kamerun.

  1. Oi, tida har gått bra fort!! Du har med deg et minne for livet, kanskje du drar tilbake på flere besøk?;) Digger bildet forresten!

  2. Dere ser ut som en god gjeng ^^ Deilig å oppleve folk som er litt annerledes enn nordmenn!! 🙂 Nordmenn er jo ikke akkurat… Kjempehyggelig og innbydende sammenlignet med andre, så jeg får sånn kultursjokk hver gang jeg! Men bare positivt selvsagt! 🙂

F

